sensokids

Poradnia dla dzieci i rodziców

received_505382793345420

Barbara Kieszkowska

Psycholog dziecięcy, terapeuta integracji sensorycznej, a także pedagog specjalny specjalizujący się w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Diagnosta ADOS – 2.

Tytuł magistra psychologii uzyskała na Uniwersytecie SWPS, natomiast terapeuty integracji sensorycznej na studiach podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Ukończyła również kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz studia podyplomowe w zakresie Przygotowania Pedagogicznego i Doradztwa Zawodowego na Uniwersytecie Łódzkim. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobyła pracując w przedszkolu, szkole podstawowej, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz Ośrodku Pomocy Społecznej.

Na bieżąco doskonali swój warsztat umiejętności terapeutycznych poprzez udział w licznych kursach i szkoleniach m.in. w Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach – szkolenie w zakresie metody Kids’ Skills Dam radę oraz Jestem z Ciebie dumny, w centrum CBT – kurs Terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży, Stowarzyszeniu Niebieska Linia, gdzie odbyła roczny staż w Ogólnopolskim Pogotowiu dla Ofiar Przemocy w Rodzinie oraz certyfikowane szkolenie w zakresie prowadzenia treningu umiejętności społecznych. Ukończyła studia podyplomowe z Pedagogiki Specjalnej w zakresie edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz w zakresie edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

W Senso Kids prowadzi terapię i diagnozę integracji sensorycznej, indywidualną terapię dzieci oraz konsultacje i poradnictwo psychologiczne dla rodziców. Główne obszary pracy to:

  • zaburzenia w zakresie integracji sensorycznej,
  • diagnoza spektrum autyzmu ADOS – 2
  • zaburzenia rozwojowe i emocjonalne,
  • trudności w relacjach i problemy z komunikowaniem się,
  • problemy przedszkolne i szkolne, problemy w uczeniu się, niska motywacja,
  • trudności emocjonalne,
  • pomoc psychologiczna w trudnych sytuacjach życiowych w ramach interwencji kryzysowej,
  • porady wychowawcze dla rodziców i opiekunów.
lrm_export_20210911_180240

Bartosz Fiuk

Pedagog specjalny, trener umiejętności społecznych, a także terapeuta integracji sensorycznej.

Studia w zakresie pedagogiki specjalnej ukończył na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, specjalność – Edukacja i Rehabilitacja Osób Niepełnosprawnych i Osób z Autyzmem. W ramach studiów podyplomowych zdobył uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej.

W swojej pracy kieruje się budowaniem relacji, bo to ona jest niezbędna do zrozumienia potrzeb dziecka. Z każdym dzieckiem pracuje indywidualnie, tak by dostosować terapię do jego indywidualnych potrzeb oraz możliwości. Wieloletnie doświadczenie zdobył pracując z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, ze spektrum autyzmu, a także trudnościami rozwojowymi i edukacyjnymi.

Swój warsztat doskonali poprzez udział w wielu kursach i szkoleniach min. w Ośrodku psychoterapii SUKCES – Trening umiejętności społecznych, w Centrum Integracji Sensorycznej – Wyciąganie wniosków z obserwacji, Znaczenie zmysłu dotyku i propriocepcji w aspekcie integracji sensorycznej.

W Senso Kids zajmuje się:

  • terapią i diagnozą integracji sensorycznej,
  • terapią ręki
  • prowadzi trening umiejętności społecznych.
377562187_3509115349404950_1298891368760997690_n

Anna Strubińska

Pedagog, terapeuta pedagogiczny i terapeuta Integracji Sensorycznej.

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Śląskim, Wspomagania dzieci z problemami rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła kurs połączony ze szkoleniem z reedukacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Terapię Integracji Sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobyła w publicznych i niepublicznych szkołach oraz poradniach psychologiczno-pedagogicznych.

Na bieżąco doskonali swój warsztat umiejętności terapeutycznych poprzez udział w licznych kursach i szkoleniach m.in. Integracji Bilateralnej, Kinezjologii Edukacyjnej i z Treningu Słuchowego Tomatisa.

W pracy z dziećmi łączy różne metody i sposoby, aby indywidualnie dostosować terapię do jego indywidualnych potrzeb.

W Senso Kids zajmuje się:

  • terapią i diagnozą integracji sensorycznej,
  • terapią ręki
img_20220308_212830

Joanna Krzesińska

Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, terapeuta ręki.

Absolwentka pięcioletnich studiów kierunku Logopedia z audiologią na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Dodatkowo, ukończyła Studium Obiektywnych Badań Słuchu w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu w Warszawie.

Posiada dziesięcioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w różnym wieku, które zdobyła w publicznych i prywatnych placówkach oświatowych oraz poradniach, a także podczas praktyk klinicznych w Światowym Centrum Słuchu w Kajetanach, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, centrum medycznym Sanus, Instytucie Logopedii i Językoznawstwa Stosowanego UMCS w Lublinie. Stale doskonali się zawodowo poprzez udział w szkoleniach, warsztatach oraz kursach m.in. Kinezjotaping w logopedii, Terapia miofunkcjonalna wg. A. Kittel, Diagnoza i terapia miofunkjonalna, Diagnostyka audiologiczna i metody leczenia zaburzeń słuchu, Terapia ręki I i II stopień, Połykanie infantylne, diagnoza i terapia, Mowa bezdźwięczna, Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym, Uczeń z ADHD w szkole,  Diagnoza i terapia dzieci z uszkodzeniem słuchu – podejście interdyscyplinarne, Jak pomóc dziecku z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego oraz wiele innych. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem oraz całościowym spojrzeniem na małego pacjenta. Przywiązuje dużą wagę do współpracy z rodzicami.

W Senso Kids zajmuje się:

  • diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci
  • diagnozą i terapią miofuncjonalną
  • diagnozą i terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
aleksandra-bartoszek

Aleksandra Bartoszek

Logopeda, pedagog

Absolwentka trzech kierunków studiów na Uniwersytecie Warszawskim: logopedii ogólnej i klinicznej (we współpracy z Warszawskim Uniwersytetem Medycznym), edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz edukacji integracyjnej i włączającej.

Doświadczenie zawodowe nabywała podczas pracy w przedszkolach publicznych w Warszawie, w tym w przedszkolu z oddziałami integracyjnymi. Uczestniczyła w licznych praktykach i stażach w szpitalach (Centralny Szpital Kliniczny przy ul. Banacha, Dziecięcy Szpital Kliniczny – Uniwersyteckie Centrum Kliniczne WUM), poradniach przyszpitalnych oraz psychologiczno-pedagogicznych. Prowadziła grupowe zajęcia logorytmiczne oraz warsztaty z profilaktyki logopedycznej dla rodziców i kobiet w ciąży.

W Senso Kids zajmuje się:

  • diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych u dzieci i młodzieży
  • diagnozą i terapią zaburzeń rozwoju języka u dzieci i młodzieży (w tym opóźnionego rozwoju mowy oraz dysleksji)
  • profilaktyką logopedyczną
img_0861

Paulina Zarzycka

Pedagog, socjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej i terapii pedagogicznej.

Tytuł magistra pedagogiki uzyskała na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie o specjalności resocjalizacja i pedagogika opiekuńczo-wychowawcza. Tytuł terapeuty integracji sensorycznej na studiach podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Ukończyła również studia podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej i socjoterapii. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi oraz młodzieżą, które zdobyła podczas pracy w żłobku, szkole podstawowej oraz liceum.

 

W Senso Kids zajmuje się:

  • Terapią oraz diagnozą integracji sensorycznej
wiktoria

Wiktoria Dawidiuk

Logopeda

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna. Aktualnie kontynuuje swoją naukę na II stopniu Logopedii Ogólnej i Klinicznej na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła podczas licznych praktyk w publicznych i prywatnych przedszkolach oraz poradniach, a także w szkołach i szpitalach. Pracowała z dziećmi z orzeczeniami i opiniami.

W kręgu jej zainteresowań znajduje się profilaktyka logopedyczna oraz terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy i dyslalią. Podczas terapii skupia się na indywidualnym podejściu do dziecka, dostosowaniu do jego potrzeb, wyborze odpowiedniej metody pracy oraz wspieraniu jego mocnych stron i wspomaganiu rozwoju.

W Senso Kids zajmuje się:

  • terapią zaburzeń artykulacyjnych
  • terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
0f2cc9c2-6e52-4058-ab9e-8df2c3fe273f

Karolina Golińska

Terapeuta integracji sensorycznej

Jestem absolwentką Psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Nieustanna chęć poszerzenia wiedzy z zakresu rozwoju dziecka skłoniła mnie do studiów podyplomowych z Terapii oraz Diagnozy Integracji Sensorycznej w Centrum SI w Warszawie, które dały początek nowej drodze zawodowej. 

Doświadczenie zdobywałam podczas licznych staży oraz praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz w przedszkolach. W pracy staram się wzmacniać mocne strony podopiecznych oraz wspierać ich w pokonywaniu przeciwności. Prywatnie jestem mamą dwóch chłopców

W Senso Kids zajmuje się:

  • terapią i diagnozą procesów integracji sensorycznej
  • terapią ręki
img_6411

Emilia Przygoda

Terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny

Z wykształcenia jest nauczycielem, pedagogiem specjalnym oraz terapeutą SI. W swojej pracy ceni sobie holistyczne podejście do dziecka mające na celu wspieranie małego człowieka bazujące na partnerskim podejściu i budowaniu u dziecka poczucia własnej wartości i wewnętrznej motywacji.

Jest również animatorem kultury ze specjalizacją w teatrze dzieci i młodzieży oraz alpakoterapeutą.

W Senso Kids zajmuje się:

  • terapią i diagnozą procesów integracji sensorycznej
  • terapią ręki
unknown

Bernadetta Węgier

Logopeda

Absolwentka studiów I stopnia na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Obecnie kontynuuje studia II stopnia.

Doświadczenie w pracy zdobywałam w trakcie praktyk w placówkach oświatowych, szpitalach klinicznych oraz pracując w zawodzie w gabinecie prywatnym. Z moimi pacjentami pracuję głównie nad artykulacją oraz przywróceniem prawidłowych funkcji w obrębie narządu żucia i mowy.

Zawodowo interesuje się, terapią zaburzeń miofunkcjonalnych, zaburzeniami połykania, emisją głosu oraz technikami manualnymi. W terapii najważniejsza jest dla mnie więź i bezpośredni kontakt, który stanowi fundament owocnej pracy.

W Senso Kids zajmuję się:

  • Diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych
  • Diagnozą i terapią zaburzeń miofunkcjonalnych
img_2700

Julita Szmytka

Logopeda

Absolwentka logopedii ogólnej i klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie obecnie kontynuuję studia drugiego stopnia.

Doświadczenie w pracy zdobyłam podczas licznych praktyk w Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych oraz przedszkolach, w tym również integracyjnych, a także podczas zajęć w szpitalu.

Moje zainteresowania obejmują surdologopedię oraz pracę z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy i dyslalią. W trakcie prowadzenia terapii stawiam na indywidualne podejście oraz dostosowanie metod do potrzeb każdego dziecka, co skutkuje efektywną współpracą.

W Senso Kids zajmuję się:

  • Diagnozą i terapią zaburzeń artykulacyjnych
  • Diagnozą i terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy